Wierd feeling

Känns riktigt konstigt att vara i skåre och sova över men inte hos R.
Wierd.
Det är ju minnena man har av skåre liksom.
Men jag ska snart dänga mej ner brevid Frida och snarka lite. :P
Imorrn kl.5 på morgonen trillar tydligen Zeke in och kl.12 ska jag vaa i stan.
Spännande spännande! ;D

Suttit heeeela kvällen nästan på Infinity och kollar när SUPERduktiga Alxandra tatuerat Frida och Sara
Frida gjorde blommor i b&g på benet och Sara en fin svala i färg på armen.
Är helt tagen av hur duktig denna unga tjejen är på att tatuera. :)
Sen drog jag, Frida och Alexandra och letade mat.
Trillade in i ett par svindyra restauranger att vi till slut bara kollade utanför på alla ställen.
Men vi hittade 50% på menyn på ankan så där lyckades vi tigga till oss ett bord i en full rastaurang och käkade mat. :)
Var himla trevligt och mysigt att umgås bara brudar sådär. :P
Hehe.
Kan knappt vänta till imorrn heller. :P
Meeeeeeen nu ska jag nog stänga ner här och se om Frida är sugen på lite tjejsällskap i sängen. ;)
Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0