Vårkänslor

Jag veeeeeet!
Det ligger snö kvar och det är säkert inte super varmt ute.
Har ingen termometer. :(
Men av nån underlig anledning har jag vårkänslor ändå.
Har varit väldigt mycket sol idag.
Kanske är därför.
Och så måste jag ha vaknat på helt rätt sida.
Inge jobbigt alls förutom att jag tidigt som aset imorse fick gå upp och torka kattspya när jag hörde lång väg hur nån av dom satt och hulkade.
Men sen fick jag ju blunda lite till och vakna utan några hard feelings. :)
Känns ovanligt och konstigt men bra.
Nästan så jag glömde bort medicinen men ska inte hoppa över en dag bara för att det känns okej just då.
Men men.

Har planer för framöver också.
Kommer bli en spännande månad detta. :P
Vi får se vad som händer med detta men det kan antingen gå dåligt eller bra.
Future will tell. :P
Men nu ska jag vänta på att vaktmästargubbarna spolar färdigt i avloppet det är halvt stopp i så ska jag gå till coop och se om jag hittar nått att äta.
Magen känns iaf bättre nu så man kanske kan få ordentlig mat i sej.
Är sååååå sugen på nån form av kött och potatis.
Eller bara köttbullar och mos och gräddsås.
MUMS!!
Har ju knappt ätit på en vecka så känns skönt att vara sugen på mat äntligen. :P
Och dom där stackars vaktmästarna är banne mej här nästan varje dag.
Vad säger det om lägenheten egentligen? :P
Uj!
Men skulle det bli nån flytt nu så är det in till Karlstad till en ny egen lägenhet, inget annat. :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad ska du göra inom kommande månad? :) Var glad att du får hjälp iallafall, inte alla som får det :P

2011-02-02 @ 21:51:53
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0