Turning gay?

Nej jag funderar jag på om det inte är dags att bli gay och ge upp det där vad killar heter helt och hållet.
Är så jävla trött på allt bullshit och annat skit som bara följer med så fort man ens sneglar åt en kille på stan.
BLÄ!
Hade ju en romantiskt dejt med Alexandra på restaurang med rosor och hela baletten igår på alla hjärtans dag.
Var himla trevligt faktiskt och många runt omkring inne på Mongolian måste ha trott att vi var gay. :P
Det satt ju bara kille-tjej par där inne. :P
Haha!
Och medans vi väntade fick vi en varsin ros av servitrisen för att det var alla hjärtans dag.
Vi skrattade gott åt att vi satt 2 tjejkompisar där på alla hjärtans dag. :P
Hehehe!
Sen gick vi hem till Alexandra och glodde på tv och tjötade.
Hittade gamla tatueringstidningen jag var med i och grejer. :)
Sen började klockan ticka och gäspningarna kom allt oftare så det var dags att kila hem med sista bussen.
Helt underbart att det gick en buss från centrum hem till mej också så jag slapp gå i den hemska kylan.
Sen somnade jag gott. :)
Imorse vaknade jag dock av kallsvettningar, skakningar och bara allmänt illamående.
Upp på toa flera gånger på nån timme och var svimfärdig hela tiden under ett par timmar innan jag fick somna om.
Slapp spy iaf även om det andra är minst lika otrevligt. :P
Sen vart jag bra och nu känner jag inte av det.
För jäkla skumt asså men jag har väl klarat mej från magsjukan och vinterkräksjukan igen fast jag var säker på att jag hade fått det nu.
Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0