The war is on

Kära "gadden" och "annonymus".
Du kan ju skriva vad du vill säga i samma kommentar istället för att vara schitzofren och skriva det i 2 kommentarer.
Du kanske inte är riktigt så bright att fatta att ditt ipnummer syns.
DOH! ;D
Nej alltså nu får det räcka!
Så här kommer ett inlägg om min härliga vän och duktiga tatuerare Alexandra. :)
Hon är en SUPER tjej som är ung men ändå erfaren som tatuerare.
Hon är duktig som faan och har gjort tatueringar och skisser jag har tappat hakan över.
När jag träffade henne trodde jag inte ett dugg på att hon var 17 och redan så duktig.
Hon sitter som lärling på Sid Siameses studio Infinity Tattoo i Karlstad.
Hon har varit där ett tag och Sid som är så stor och känd skulle inte ta in nån unge som knappt kan rita streckgubbar.
Seriöst?!
Det är tråkigt att min tatuering skickas runt och ni tror att ni har rätt att bete er som fjortisungar på dagis.
Men gör det då.
Det rör mej inte alls.
Men det rör mej att ni beter er så mot henne när det kan påverka hennes jobb!
Man kränker inte människor så som ni håller på.
Och det finns en person som är värst i allt detta.
Och kom bara ihåg: skit ska skit ha. ;)
Jag är jävligt nöjd över min tatuering.
Namnen på barnen kan ni inte kommentera alls för dom är 12 och 10 år gamla.
Dom har skrivit namnen själva.
Dom SKA se ut så.
Efternamnet kanske ni kan påpeka.
Jag sa själv till Alexandra att linjerna såg lite hackiga ut på vissa ställen.
Men jag vill nog inte ens fixa det för det såg häftigt ut.
Och skulle det vara så så går det att fixa.
Världen går inte under!
Önskar bara att ni kunde ta reda på lite mer fakta och kolla lite mer bilder innan ni öppnar käften och beter er som idioter.
Men det är bara tecken på avundsjuka och att ni ska må bättre genom att få andra att må dåligt.
Ni måste ha ett fruktansvärt tragiskt liv.
Jag är skit nöjd med Alexandra för hon är jätte duktig!
Och hon kommer få göra fler saker på mej också.
Och är det nått jag skulle vilja korrigera så gör hon självklart det precis som alla andra tatuerare.
Tycker ni kan gå in på http://www.siamese1tattoo.com/?pid=95&sub=51&sub2=94 och kolla igenom hennes tatueringar och skisser.
Gå gärna in i studion och träffa henne och kolla igenom mer skisser hon har på plats.
Ge henne en chans och visa att ni är bättre än patetiska små fjortisar som inte har nått liv.
PINSAMT säger jag bara!
Hur gamla är ni egentligen?
Lätt 20+ och ni kan FORTFARANDE inte ta reda på fakta innan ni öppnar käften.
Ni kommer för alltid vara små 13åringar som aldrig kommer växa upp.
Så tragiskt, så tragiskt.
Jag tycker faan synd om er.

Kommentarer
Postat av: Chris

Fan va drygt att de ska behöva bli så där. :/ hoppas de lägger ner!



Sv. Kör på hederliga viktväktarna. Funkar bra för mig :) får lixom kontroll på vad jag stoppar i mig o de e sporrande o bara väga sig en gång i veckan! Sen träna på Friskis så mkt de går. :)

2011-02-12 @ 13:05:04
URL: http://asianhit.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tycker det är kanon att du försvarar din kompis. Det folk förmodligen reagerar på är att tatueringarna i sig inte kanske är "top notch" vad de gäller motiven förutom dina syskons namn. Ja, hjärtat ser ut att sitta lite snett placerat på armen, och Ja, linjerna till "Bailey" tatueringen är kanske inte de rakaste, men som du själv säger, det är ju bara att rätta till om det skulle vara så. Det är ju din kropp, och du bestämmer.



Sen har jag tittat på Alexandras andra tatueringar, och hon är precis som du säger, väldigt duktig för att vara så ung. Ge henne ett par år till, så är hon helgrym.



Det är inte lätt att tatuera, tro mig, jag har försökt. Och då har jag ändå hållt på med "konst" i stort sett hela mitt liv. Och alla tatuerare börjar någonstans, det är ju knappast så att man blir Sid Siamese, Jimmylajnen eller Kat Von D på två veckor direkt..



Det vore najs om du gjorde två banderoller bakom ungarnas namn, som cirklade runt armen. Sen om du la i lite shading och higlights i hjärtat, och kanske vingar runt...Bara vad jag tycker :)



Hade gott!

2011-02-13 @ 01:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0