Svar på kommentar

Kära "D".
Nej du har säkert ingen tatuering alls själv.
Och med det säkert ingen aning om hur det kan bli i tatueringsvärlden.
T.o.m den bästa som har tatuerat i många år kan göra fel.
Det jag menade med att du inte vet ett skit om dom är att du inte vet om det SKA se ut så.
Nej jag har ingen mening med mina tatueringar egentligen mer än namnen på mina syskon och hjärtat det står mamma i.
Jag har knappast nån mening med den stora på sidan eller dom 3 på ryggen.
Efternamnet är jag bara sjukt stolt över.
Så nej jag håller inte på med en massa "Miami Ink"-tjafs heller om att jag ska göra en prick på handen för att mina mormors systers kusins farmor dog för 700 år sen.
Sen så skulle jag vilja se dej tatuera någon på insidan av överarmen och göra det perfekt.
Snälla gör det och skicka mej en bild.
Skulle vilja se det!
Du kanske inte tänker på att den huden är ganska "slapp" och det kan se annorlunda ut när du spänner den, tatuerar och sen släpper liksom.
Men hör gärna av dej när du har tatuerat nån och det ser perfekt ut.
Du har säkert inte ens sett en tatueringsmaskin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0