Pain is therapy

Är faktiskt ganska glad nu mer.
Allt känns lite bättre även om mycket fortfarande är skit.
Jag har gräft ner stridsyxan med ytterligare en.
Linedancekryssningen kommer bli sjukt awsome känner jag på mej. :D
Inga herd feelings med nån alls och alla kommer bara festa ihop och allt kommer vara toppen.
Längtar såå!
Räknade ut att det på söndag är 9 veckor kvar.
9 veckor har jag på mej att komma igång med träningen och bli lite mer fit inför kryssningen.
Sweet! :)
Ska bli underbart allt träffa alla!
Göteborgarna, skåningarna, norrtäljarna.
Lovley!

Har fått mej lite terapi i fredags och igår också.
Kändes bra och det behövdes för min stackars själ.
Det finns ingen bättre terapi än att få lite bläck i huden.
Så jag hittade Alexandra som är toppen både som tatuerare och som privatperson.
Så hon har fått lekt lite och börjat på en half sleeve.
Har gjort syskonens namn som dom skrivit själva och ett hjärta det står mamma i.
Blev jätte nöjd med det och det är inte klart.
Ska dit bakgrund osv också så nu ser det ju jätte tråkigt ut. :P
Och igår gjorde jag mitt efternamn på insidan överarmen på samma arm som namnen och hjärtat.
Är jävligt nöjd och längtar tills det är läkt så man kan göra bakgrund och så. :)
Och sen om jag ska göra nått kul på baksidan av överarmen.
Funderar på att skriva "Family" på nått fräckt sätt.
Typ så det ser ut som att man har målat med målarfärg eller nått kul.
Får se vad jag klurar ut framöver. :P
Vet iaf att jag är jääävligt spänd på att se hur det kommer se ut när allt är klart. :)

Kommentarer
Postat av: D

Du, det där såg inte så stadigt ut. Hade min tattuerare gjort så där hade det blivit polisanmälan för misshandel.

2011-02-10 @ 22:08:11
Postat av: annonymus

har du gjort dom själv det va hemskt

2011-02-11 @ 10:28:41
Postat av: gadden

be din tatuerare lasra bort dom GRATIS

2011-02-11 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0