Long time no see

Insåg ju att jag glömt bort bloggen lite.
Eller mest inte haft tid/ork att blogga eftersom jag varit ute på vift och gjort roliga grejer hela tiden. :P
Vart en sjuhelvetes dryg och jobbig torsdag förra veckan iaf.
Sen blev allt 7324879 gånger värre på fredagen.
Så efter att ha blivit nekad hjälp 2 gånger hos psykjouren fast jag fint förklarade att jag ville ha hjälp så jag får bort den starka viljan av att vilja springa ner och hoppa framför tåget eller nått så packade jag mina grejer.
Fick hjälp av bästa Alexandra som kollade om jag kunde få följa med ner till hennes föräldrar utanför K-hamn.
Och det var inga problem så jag packade och drog iväg mot stan.
Väntade på att dom skulle bli klara i studion och sen åkte vi.
Iväg och tog det lite lugnt och så.
Kollade på film/tv och åt lite gott under kvällen innan det var dags att slockna gött.
Lördagen vaknade jag av att Alexandra och lilla Victoria kollade på Micke & Molle. :)
SUPER go tös verkligen! :)
Sen vart det frukost, mer film, fika, mer film, middag och sen vart det väl film/tv och mer gott igen. :P
Söndagen var det frukost och lite senare fika och tårta eftersom Alexandras mamma fyllde år. :)
Sen var det massa jätte god mat och lite matkoma innan det var dags att bege sej iväg mot Karlstad igen.
Hängde lite på herrhagen och sen drog jag hem till min säng.
Senast jag åt sömnmedicinen för att få en någorlunda chans att få sova var natten mellan torsdag och fredag förra veckan.
Den där helgen kändes som en veckas semester långt härifrån.
Värsta härliga och schyssta familjen och det var så skönt att få komma bort. :)
Gjorde verkligen sjukt mycket att få komma dit och slippa allt annat. :)

Efter det har jag varit i stan varje dag hela dagarna typ.
I måndags drog jag in för att fylla i lite färg i hjärtat på armen och sen var det tänkt att dra till forshaga och dansa.
Men jag följde med henne och fixade lite ärenden så fyllde vi sen i hjärtat och skrev "FAMILY" med olika färger bak på armen. :)
Sen hängde man med till herrhagen igen innan det bar av hemåt. :P
Igår skulle jag inte ha nått alls att göra så jag skulle vara hemma och städa tänkte jag.
Men Alexandra ringde och meddelade att det var visst dags för hennes första tatuering så jag slängde mej upp, gjorde mej iordning och drog med bussen lite mer än en timme senare för att hålla henne sällskap. :)
Sen herrhagen en snabbis innan det bar av mot stan för att åka hem.
Och där sprang jag på Jonas från norrland också. :P
Länge sen jag träffade honom så det var lite kul att springa på han i lilla Karlstad utanför SF. :P
Sen hem igen. :P
Men idag har jag faktiskt bara varit hemma.
Inte gjort nååååååååånting och det har varit rätt gött faktiskt.
Fast frågan är ju om jag somnar lika bra när jag inte har varit ute idag.
Det märks. :P

Kommentarer
Postat av: J

Du är nog fanimej det vackraste jag sett :)

2011-03-19 @ 20:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0