Fatso!

Alltså.
När jag flyttade ifrån Sthlm så ringde ett gym därifrån och ville att jag skulle börja.
Nu ringde nyss ett gym i Karlstad också när jag redan har ett kort på ett annat ställe.
Vad faan?!
Följer dom efter mej och ser hur jag ser ut eller? :P
Hahahaha!
Tror jag blev lite allergisk av gymsnacket.
Började faan nysa 15 gånger eller nått precis efter. :P
Uj!
Nej jag vet jag ska ta tag i det och komma iväg till gymmet igen.
Måste ju vara fit for fight på linedancekryssningen i april. :P
Eller ja, iaf lite mer än nu. :P
Väntar på att få höra nått om Marie också.
Hon hamnade ju på operationsbordet 7.30 imorse så dom borde väl vara klara nu. :O
Vet inte hur lång tid sånt tar iofs.
Men jag hoppas att det har gått bra iaf och att det blir en någorlunda lätt start på det nya livet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0