Falling hard

Hur mycket ska man orka?
Har ingen lust med det här längre.
Det hör ju inte till vanligheten att bryta ihop när man står och diskar och tårarna forsar värre än kranen.
Vad faan liksom?
Kom på Leah med att kissa på saker också.
Så hon fick en mugg vatten på sej.
Hon fortsätter kissa på nästan allt hon kommer åt.
Därför är dom inte ens inne i vardagsrummet längre utan dom är utestängda i hallen/badrummet/köket.
Alltså träffar jag dom knappt förutom om jag ska ut, på toa eller in i köket.
Känns så jävla elakt att stänga ut Nemo för att Leah håller på.
Men låser jag in honom här så måste jag ha 2 lådor och jag är inge sugen på att ha en kattlåda i vardagsrummet.
Så jag får tömma köket och hallen på saker som finns på golvet så kanske hon lär sej att man ska kissa i lådan.
Hon gjorde så i somras men sen när hon var hos Marie och Fredrik så slutade hon.
Och nu har det börjat igen.
Hon måste hata mej eller nått.
Och jag har inte råd med sterilisering just nu.
Det kostar ju minst dubbelt så mycket på en honkatt.
Jag börjar överväga på att sälja/ge bort henne men det vill jag verkligen inte.
Ska fråga en veterinär på dansen om lite råd och se om jag kan lösa det på nått sätt tills jag får råd att sterilisera henne.
Ska upp och hämta pengar i skåre imorrn också.
Kommer ångra att jag åker dit.
Men jag behöver den hundringen till mat så jag måste.
Gör bara så jävla ont allting.
Men det är väl bara att ta den och gå direkt.
Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0