Bring it on Bitch!

Jo men idag har det varit en stpännande dag.
Vaknade as tidigt när jag ville få sova ut för att jag skulle jobba hela kvällen.
Men nej min kropp tyckte att jag skulle vakna vid 9 ändå. Skulle liksom inte ens åka förrän 14.30.
Uj!
Så iväg på jobb med bussar och skit sena.
En annan på torget lyckades höra att jag skällde på karlstadbuss i telefon och frågade vart faan bussarna var.
Hon skulle också jobba så vi fick dela en taxi istället.
Kom precis i tid och började på mitt pass.
Har nog aldrig varit så lugnt i totohallen.
Men alla stog ju ute hela tiden och när det väl var slut så drog ju alla hem.
Så 22.30 fick jag komma därifrån äntligen och det var bara att vänta på bussen hem till moster.
Gött att kanske få sova ut lite imorrn eftersom det finns persienner här och man inte får solen rätt i nyllet. :P
Fixa ett par små ärenden imorrn och sen hem och softa. :)
Åh fy SATAN vad mina fötter stinker!
Måste fixa skorna eller börja använda andra tror jag. :P

Sen så har det ju varit en del härj idag.
Skratt och arga ord över små patetiska barn som inte är nöjda med sina egna liv som måste hacka på andra för att må bra själva.
Jo men det har hackats på min och en annans tatueringar.
Och kära "D".
Eller ska det stå "J"? ;)
Jag skiter fullständigt i vad du har att säga.
Hade du varit mej kanske du hade anmält tatueraren.
Men jag är jävligt nöjd och det är det ENDA som räknas.
Jag tatuerar mej inte för din eller nån annans skull.
Bara för min egen och vill du inte se den eller ska snacka skit så ge faan i att titta då.
Valet är grymt enkelt!
Jag har iaf en mening med mina tatueringar.
Vem försökte du likna med taggtråden runt armen?
Du kommer aldrig bli en pamela andersson eller dom andra bimbokändisarna som skaffar den där skiten runt armen. :)
Du vet inte ett skit om mina tatueringar.
Du vet inte om det är tänkt att det ska se ut så eller om det har blivit fel.
Du VET INTE!
Yttra dej inte om något du inte har med att göra.
Du har absolut ingen rätt att hacka ner så på en person som du har gjort.
Men det bevisar bara att du aldrig kommer komma ifrån sandlådan på dagis.
Fruktansvärt pinsamt att nån kan bete sej sådär.
Men du har startat ett krig nu som du inte kommer vinna.
Tro mej!
Ger du skit så mot mej och mina vänner så ska du få skit tillbaka.
Skit ska skit ha och jag är inte färdig på länge. ;)

Kommentarer
Postat av: D

Det ska faktiskt stå D. Och jag har ingen taggtråd, iaf ingen jag kan se eller hitta.

Det där du skriver om att jag inte vet ett skit om dig eller dina tattueringar? Nej jag skiter faktiskt i "meningen" bakom dina tattueringar, det är bara den "Miami Ink" indoktirnerade generationen som bryr sig om meningen bakom skit.



Och jag behöver inte veta någonting för att tycka att dina tattueringar ser för djävliga ut. Linjerna ser ju för fan ut som tattueraren varit full.



Ta inte skit så jävla personligt. Jag tyckte det var en ful tattuering, det är inte jordens undergång med fire and brimstone.

2011-02-13 @ 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0