Kvällsmys och död rygg

Myser ordentligt med Kira i soffan ikväll. Duschade ju henne igår så hon är så ren och mysig nu igen. :) Skulle ju fotas idag men fick ställa in. Klev i duschen imorse och så sa det SNAP så högg det till i ryggen och jag kunde knappt röra mej ur duschen och till sängen. Jisses så ont! Men nu börjar det ge med sej så förhoppningsvis känner jag inget imorrn. :) Imorrn ska jag upp tidigt och tvätta så jag har det gjort inför helgen. Sen ska jag och Kira in till stan och möta upp Sofie och åka mot Kristinehamn. :) Ska till hundcentret där för Fredrik Steen kommer vara där hela dagen så jag ska be om lite tips och råd om Kiras "problem". Sen på kvällen är det även föreläsning med honom i hela 2 timmar så det ska vi kolla in också. :) Sen blir det att åka upp till mor och syskon och sova där så man slipper åka super tidigt på lördag. På lördag ska det julpysslas och så med mamma, syskon, moster och kusin. :) Kommer bli himla mysigt. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar du aldrig?

2011-12-03 @ 11:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0