Happy new fucking year! :D

Här sitter jag i ett gammalt slitet linne med fläckar från nån av alla gånger jag blekt håret, mjukisbyxor och bikiniöverdel eftersom jag är alldeles för bekväm för att ha BH på mej idag. :P Håret är skitigt och jag orkar inte ens bry mej om det. Jag är så osminkad det går att bli och har inte ens tittat mej i spegeln mer än max en gång idag. Äter mat så det snart sprutar ut en hel restaurang ur öronen på mej och efterrätter, godis och annat skräp på det. Jag bäljer i mej julmust och har inte ens funderat på att titta åt alkohol idag. Fyrverkerier blir det absolut INTE för min del då jag är HELT emot dom! Av MÅNGA anledningar och det finns inte på denna planeten att jag tänker lägga en spänn på en liten fissmällare någonsin! Jag tänkte köpa 100% miljövänliga svävande lyktor på teknikmagasinet men jag var för lat.

Hundarna går mest omkring eller ligger och sover. Kira ligger definitivt och sover den slappfröken. Tyson har lite energi emellanåt och vandrar omkring i jakt på nått kul. Ger han upp jakten så sover han. Nemo sover uppe på kylskåpet. Jag är ganska glad över att ingen av dom bryr sej om alla smällar. Dom lyfte huvudena och reagerade på den första men la sej snabbt ner igen och började snarka i kör. Underbart! :)


Kan summera 2011 som ett år som gått väldigt mycket upp och ner.
*Jag fick min egna lägenhet efter 4 månader som hemlös. I en sketen rutten håla men man tar vad man får.
*Jag fick ett jobb som gick ganska bra men jag hann inte med så mycket innan jag dunsade rakt in i väggen och fick vara hemma och ta igen mej.
*Jenni lämnade oss och gick vidare som ängel. R.I.P hjärtat! <3
*Kira kom till mej. Trasig, fet och osäker men världens goaste. Idag är hon lite mullig, väldigt lite osäker och väldigt sällan och inte trasig längre. Hon kom som en riddare på vit häst. Min räddare i nöden!
*Blev sjukskriven p.g.a mycket och hade en HEMSK sommar. Hösten blev knappast bättre.
*Ett ex valde att lämna livet och gå vidare. R.I.P J!
*Träffade A som förändrade hela mej. Jag trodde aldrig att jag kunde känna så för nån så fort. Han är den jag letat efter i 24 år. Men den som lever får se vad som händer där år 2010. :P
*Leah min älskade lilla fis fick flytta. Men det var bäst för både hennes och Kiras skull. Dom gick helt enkelt inte ihop. Så nu bor hon hos Marie & Fredrik och har det jätte bra. :) Hade inte kunnat önska ett bättre hem åt henne. :)
*Kira bråkade med mammas Elsa och hela min värld rasade. Jag var på väg att ge upp hela mej själv på fläcken. Skulle få fira julen hemma med henne men vi löste boende så jag fick vara med familjen. Känns tungt att inte kunna åka dit med Kira mer. Men jag förstår mamma. Stackars Elsa är 10 år och behöver inte mer skit efter attacken för 2,5 år sen av 2 galna hundar.
*Nyårsfirandet kom och jag sitter ensam med djuren. Har knappt blivit bjuden nånstans och absolut ingen vill komma hit och hålla oss sällskap. Inser att jag känner mej jävligt ensam. Men jag är hellre här med djuren ifall dom skulle bli rädda för smällarna. Men det känns ändå när man bott här i snart exakt 1 helt år och jag kan räkna dom som kommit och hälsa på på en hand. Jag ska alltid komma till dom. Ändring 2012!

Det kommer bli ett år jag bara kommer tänka på mitt eget mående i första hand. Kuratorn jag fått är grym och jag ska tillbaka redan på måndag. Hon träffade så exakt på saker jag aldrig ens tänkt på själv. Jag längtar och jag tror att hon kommer hjälpa mej att må mycket bättre. Hoppas hoppas att allt blir bättre nästa år! Det skulle vara så mycket trevligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0