Good day!

Har varit en bra dag idag trots att jag vaknat och somnat hela natten och har åkt på en nackspärr som heter duga.

Vaknade och gjorde iordning tvätten för att börja tvätta. Det knackade på dörren och där stog brevbäraren med ett paket. Öppnade som om det vore julafton redan och såg den grymt snygga klänningen. Såg även ett litet paket till och undrade vad sjutton detta kunde vara. Öppnade det och såg ett mobilskal med en döskalle och massa bling bling. Och ett julkort. Jag visste inte om jag skulle gråta eller skrika rakt ut. Så sjukt underbara människor! Har ju knappast gjort nått för att förtjäna så fina grejer så det värmer verkligen i hjärtat. TACK igen Malin och Anne-Lie! Ni är underbara!! :)

Sen tvätt och allt på g och städa. Ringde soc som meddelade att jag hinner få pengar innan jul. Pratade även med henne om kuratorn jag börjat hos. Världens bästa kurators! Hon träffade så klockrent på saker jag aldrig ens tänkt på. Henne kommer jag fortsätta hos!

Adam gav mej livstecken också och förhoppningsvis får han pengar idag så han kan komma och hälsa på imorrn. Har inte sett han på över 2 veckor så gissa om jag saknar honom! :P

På väg in och ska möta lillebror nu. Sen Willys och köpa nått gott att tugga på ikväll. :) han ska sova över till imorrn. Han saknade mej, Kira och nemo så självklart får han komma och umgås. :) det är verkligen storasysters pojk det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0