Dumbass!

Gillar att du som fortsätter kommentera uppenbarligen känner min hund bättre än vad jag gör. Och du var inte iq befriad sa du?! Hahahaha så jävla korkad! Sluta vara så jävla feg med att vara anonym istället och stå för vad du säger. Annars kan du ösa ditt bullshit över nån annan, tack! :)


Var iväg och bytte sladden till datorn också så nu kommer jag kunna använda den igen. Varit helt utan sen i lördags kväll. Inga filmer, inget spelande osv. Hujedamej! :P mötte upp mamma och lillebror på bergvik också. Ville ha pepparkakor som dom bakade i lördags för mamma fick kompresser och mer sårtvätt av mej. Men lillasyster ville tydligen spara dom så jag fick nöja mej med deg och tillbehör. Så ikväll ska det bakas pepparkakor hemma hos mej. Spännande helt själv med 2 pälsbollar. Men men. Lär bli gott sen. :) nybakade pepparkakor och mys i soffan i mörkret med några tända ljus. Inte helt äckligt kanske. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0