The angels that you need are never there

Är inne i en period nu jag inte gillar. Och jag kommer inte ur den. Ska till kuratorn imorrn men har inga pengar så jag väntar tills jag får pengar, hoppar över kuratorn och ser till att få prata med läkaren istället. Jag vet inte vad jag ska göra just nu och det känns som att jag bara går i bitar. Ska prata med läkaren och se om jag kan få sjukskriva mej. Och bara slippa pressen om att jobba och en massa press från soc om det. Bara få jobba ordentligt med att komma upp tillbaka på fötterna. Men vi får se. Antingen det eller om jag kan få jobb på hotellet där jag jobbat förr. Ska skicka in ansökan och se. Dom har ju en annons ute. :)

Annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Har haft en grymt tuff vecka med ångest, panik, tårar och nästan dödslängtan. Det kommer ifatt mej ju mer tiden går att Jenni och morfar faktiskt är borta. Och gammelmormor och Tompa. Och även världens bästa tandläkare gick bort denna sommaren. R.I.P Ulf! Jag gillar inte att folk dör ifrån mej. Man börjar undra om det är lättare att försvinna själv så man slipper ta all sorg. Men nej. Jag ska ingenstans. Flytta till Karlstad eller Forshaga kanske men jag kommer inte att lämna mitt liv. Jag har min familj, djuren och dom vännerna jag har. Och allt det tänker jag bevara och vårda väl.

Denna veckan blir det inte så mycket. Ska springa ner och ta ut Tyson lite då och då under dagarna. Nån dag ska jag träffa Marie också. Och så kommer nog Alexandra hit och sover över nån dag. :) Och så ska jag eventuellt till stan och ta nån drink hos norrlänningar. :P Haha! Kommer aldrig glömma det tutande tåget som många i vålberg funderade över igår förmiddag. :P

Well. Nu ska jag blåsa håret, klä på mej, ta en kisstur med Kira och sen sova. Upp tidigt imorrn för att gå ner och ta mej en kopp te hos Hanna innan hon åker iväg till jobbet och jag ska kolla till Tyson under dagen. Gäääääääääääääsp! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0