I'm almost gone as the wind

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva längre. Allt bara är så tomt och jag får inte fram nått av att trycka på tangentbordet.

Igår gick jag, Hanna, barnen och hundarna till Öob. Det var skönt att röra lite på sej. Sen när vi kom hem så följde dom med in och skulle väga lilla Tyson på min våg. Gick bra och en stund senare så small det i vardagsrummet. Kira gick på Nemo. Jag fick panik och slet bort Kira därifrån. Nemo klarade sej bra men fick in en klo brevid nosen på Kira och en glo precis i ögonvrån på henne. TUR att han missade ögat! Så jag blev nerblodad på armen av Kira. Fick ner henne på golvet och fick henne att lugna sej lite. Hanna fick ta fram munkorgen så jag hade en chans att ta Nemo. Tog Nemo och skulle gå med han till köket så han kunde vara på högre höjder där hon inte kom åt honom. Även om hon hade munkorg. Kira flög upp igen och Nemo lyckades klättra på dörr och lister i panik så det flög iväg en dörrlist och en massa flisor. Fick stänga in Kira i badrummet så hon skulle lugna sej och Nemo fick slappna av lite. Men jag höll masken med tanke på barnen som var här. Ville inte bryta ihop för barnen så dom kanske skulle bli ledsna eller så. Men som tur var så gick allt så fort och dom förstog att det bara var Kira som var dum och svartsjuk på att alla brydde sej om Nemo så dom var det iaf ingen fara med som tur var!

Sen på kvällen kom allt ikapp mej. Har varit helt tom och ångesten har varit så jobbig att jag kan ta på den ända sen igår kväll. Jag kunde inte somna inatt och såg att klockan blev 2, 3, 4, 5 osv osv. Till slut fick jag vila en sväng idag på förmiddagen. Men ångesten har inte gett sej för det. Jag har sysselsatt mej med disk, plocka lite, duschat hund och sett på skit serier på datorn och tvn för att inte tänka för mycket. Jag hoppas verkligen att jag somnar lättare inatt så jag slipper den natten en gång till. Jag har verkligen ingen lust att ha det såhär! Jag vill bara vara okej. Frisk. Att allt ska bli bra. Men hur skulle det kunna bli så? Det fattas mycket. Morfar. Jenni. Ett bra jobb. En lägenhet på ett bra ställe. Ordning. Möbler. Ett liv. Vänner som NÅN gång kan tänka sej att höra av sej. Jag får väl bara finna mej i att ha det såhär lääänge framöver. Kul! Får iaf hem en ny liten kompis snart att överösa med kärlek och att ta hand om. Jag får helt enkelt förgylla mitt liv med djur. Tur att denna inte tar sån stor plats. Ett litet terrarium med en liten polare i. Nyfikna va? :P






Det är iaf tur att jag har min älskling! <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag finns alltid här om du behöver prata! Även om jag är flera hundra mil ifrån. Glöm inte det! Tycker dock inte om att du ska skaffa ett djur i terrarium, för såna djur är nog det värsta jag vet :P Bara du håller den inlåst när jag hälsar på :P Är verkligen skiträdd för såna djur, allihopa som kan leva i ett sånt :P

2011-08-14 @ 10:25:00
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0