Guldstjärnor

Jag stöter på fler och fler guldstjärnor. Har mailkontakt än med min "chef" och hon är en av dom mest underbara människor jag nånsin mött! Jag skulle vilja ta hem henne så hon får vara min psykolog 24/7. MASSOR med guldstjärnor till dej Siv för att du är såå grym! :) Utan dej hade väggen varit nära.

Och Hanna och Ebba bus kom och knackade på under dagen. Visserligen för att dom väntade på hyresvärden men det kom ändå nån och hälsade på MEJ. Det var inte bara jag som skulle dra nånstans och hälsa på folk. Jisses! Vad lite besök man har haft här sen början av januari. Men jag ska minsann åka överallt när alla andra har bil och körkort osv. Fast det kan jag ändå inte göra nu eftersom jag har Kira så kan jag inte ta bussen och bli borta i flera timmar. Så nu är det slut med det. :P Och goa Hanna ställer alltid upp! Pratar gärna och umgås. Tråkigt att hon ska flytta till stan, tur att jag har busskort. :D

Fick ett samtal av Ann strax innan jag skulle ta bussen ut till dom med Kira och hälsa på. Dom hade redan varit och köpt säcken med hundmat så vi behövde inte åka under kvällen. Och 3 märgben hade dom med till Kira. Hon var iaf lycklig! Det bästa av allt var att Ann och Roland bjöd på hundmaten och benen. Och det betyder grymt mycket för mej som har lite trasslig ekonomi och hade velat köpt nån kul leksak till henne eftersom hon knappt har nått. Så nu hade jag råd att köpa en gris som låter, en scarf som det står "Min matte är singel" på och en visselpipa för träning. När jag skrev till dom och tackade så hjärtligt för allt så fick jag tillbaka så fina ord från Roland. -"Vi gillar Ditt sätt att ta hand om Kira, en rottistik som har haft det tufft i sitt liv. Hon behövde någon hon kan lita på, någon som älskar henne och det har Du visat att Du gör, så det är bara roligt om vi kan bidra med något." MASSOR med guldstjärnor till er!!!

Och Tima, min Tima har varit super go idag också. :) Hennes ord värmer så oerhört mycket. Vi har kommit varandra nära nu sen vi varit i hunddiskussioner osv. Och vi har klickat så bra och pratar så lätt. Hon kommer för alltid att vara en av mina bästa vänner. Och på torsdag åker jag dit och hälsar på. :)

Och inte tutade tåget idag. Även om det kunde ha gjort det. Var iofs ändå inte hemma. Men ändå. Tanken var gullig. :) Another time. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0