The sun is here to stay

Åh underbara vår, sol och värme!
Hela veckan ska bli toppen och nästa vecka ser bra ut också.
Såå underbart! :)
Satt hos grannen och tjötade lite igårkväll.
Så hon fick bleka underhåret på mej. :P
Ska färga det rött imorrn så det är mörkt över och rött under. :)
Sköjsigt. :P
Sen efter 12 såg jag vad det var för datum och månad.
Tog ett par minuter innan jag kom på vad som var speciellt med den dagen.
Det var den mest speciella dagen hittills i mitt liv för 5 år sen.
Det slutade tyvärr inte lika bra men den dagen var verkligen speciell och jag kommer alltid minnas den. :)
Men men.
Nu är det öppna fönster, värme, sol och Grease på tvn.
Inga fel det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0