It burns burns burns

Förstår inte.
Men jag är väl egentligen inte förvånad.
Alla har betett sej så mot mej men jag trodde han var bra till skillnad mot alla.
Nej tack.
Nu är det en hissa och dissa sommar.
Nu är det min tur att vara jävlig! :P

Trots en sjukt jobbig tisdag så tror jag att veckan kan bli bra ändå.
Lyckades andas ut panikattacken igår och gick över till grannen.
Färgade håret på henne och sen fick hon nån snilleblixt att vi i pyjamas och myskläder skulle åka till Max 23.40.
Så lite pommes med gröddfil, cheddar och bacon och en banana split lyxshake senare vart vi nöjda och for hem igen. :P
Dom måste ha trott att vi var knäppa. :P
Idag ska jag med in och hjälpa till när grannen storshoppar lite och vara bärhjälp.
Redan 8.30 far vi iväg. :P
Sen blir det tillbaka in till stan och dra till fk en sväng.
Sen kanske Kil.
We'll see. :)
Torsdag ska jag åka in och fika med mamma vid 12 medans hon väntar på tåget till Sthlm.
Vi har så sällan egentid utan karl och ungar så det vore mysigt att ta en fika på stan när hon ändå har över 1,5 timmes dötid.
Kanske det nya chokladstället nära stationen. :)
Sen blir det shopping för mej och fylla på kylen lite.
Sen grilla med grannen. :D
Fredag blir det nog lugnt bara och lördag är det grillning under dagen och kalas på kvällen.
Så jag tror det kan bli en bra vecka ändå.
Ska dock hämta ut mina sobril sen som legat en månad.
Känner att jag kan behöva ha dom hemma nu.
Men men.
Längtar till imorrn iaf när jag får fika med mamma och tjöta lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0