Fatass

Jo liten är den iaf inte. :P
Usch vad jag är seg idag.
Vaknade vid 6, somnade, vaknade vid 12, somnade visst om, vaknade vid 16 när min tvättid börjat.
SUCK!
Hela kvällen har jag varit som en klubbad säl och huvudvärken smyger sej på men bryter inte ut riktigt ordentligt.
Jag var ju nykter igår och åkte hem med nattbussen.
Vad faan?!
Har nog helt klart sovit för mycket.
Så har mest tvättat, vilat mellan varven och hinkat vatten.
Well well.
Hade iaf en trevlig kväll igår igen hos grabbarna grus.
Fast lite fundersam var man när man kom in i en mörk lägenhet där det sitter 3 pojkar och kollar på världens sämsta film med håriga apor.
Till råga på det hade dom en kondom som deras nya leksak.
Eeeeeeeeeh?!
Aja det var skoj iaf att göra annat än att sitta hemma.

Åkte till mor under förmiddagen.
Hjälpte till lite med påskmaten så den kom igång.
Sen åt vi alla vid köksbordet och vi fick plats. :P
Haha!
5 ungar och 3 vuxna.
Inte illa pinkat! :P
Ett fint påskägg fick jag också med godis som dom andra barnen. :P
Mamma påpekade att jag är väldigt brittisk som vill ha traditionerna.
Ja julen är ingenting utan julstrumpa, kalle anka och julklappar och påsken är ingenting utan påskägg.
Sådeså! :P
Sen gick det ingen buss från forshaga så mamma fick köra ut med till filipstadsvägen.
Sen ner och mobba grabbarna och sen hem.
Jisses så trött jag var!
Idag var jag jobbigt sugen på choklad.
Så jag fick fixa fram lite choklad på coop.
Men efter det får det vara nog.
Beach 2075 HERE I COME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0