Doomed

Har haft en trevlig helg ändå som kunde ha slutat bättre.
Men men.
Fredagen blev lugn med tvätt och städning.
Igår åkte jag in under förmiddagen och mötte upp lillebror och så åkte vi till Maxi och handlade.
Nachos och lördagsgott stog på inköpslistan. :)
Sen åkte vi mot stan och sen vidare hem.
Började med maten och åt tills vi sprack nästan.
Vi gjorde nachos på ett halv kg köttfärs, en påse chips, 2 påsar ost, en creme fraiche, en sås och en burk majs.
ALLT gick åt!
Gissa om det var matkoma deluxe sen. :P
Sen var det film efter film och lördagsgott.
Hann med Scary Movie 1+2, Dumma Mej och sen började vi på en Family Guy film men vi var på väg att somna efter halva så vi stängde av.
Såg färdigt den idag + 2 till.
Massa mys helt enkelt. :)
Var trevligt med lite sällskap här hemma iaf. :)

Tänkte kila iväg till en annan håla på andra sidan Karlstad ikväll också.
Eller antingen ikväll eller imorrn.
Träffa någon jag gärna skulle vilja träffa.
Men plötsligt gick det inte varken idag eller imorrn.
Är jag verkligen dömd att ha såhär illa otur med allt det där?
Suck!
Jag som tyckte att det skulle bli såå kul att åka dit.
Men men.

Det är iaf vår ÄNTLIGEN!! ;D

Kommentarer
Postat av: J

SÖTNOS!

2011-04-11 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0