Anxiety

Försöker få ordning på hemmet så jag kanske ska tycka att det är trevligare att vara hemma.
Är ju sällan i stan längre så jag spenderar mycket tid i det här råtthålet.
Så jag har dammsugit nästan hela lägenheten. Ska plocka upp i vardagsrummet och dammsuga där ordentligt.
Sen skura hela lägenheten.
Så det är rent och fint när lillebror kommer och sover över på lördag.
Ska bli underbart med lite lillebror-tid. :)
Massa mys och säkert en massa prat om allt och lite till.
Grabben är ju stor som fasen nu.
Måste ju ta reda på vad som händer i hans liv.

Och jag själv.
Här händer ingenting.
Jag hoppas på att det ska hända nått.
Skickade iväg ett sms.
Men lite förklaring och en fråga.
En fråga jag antagligen inte vill ha svar på.
Vill nog inte veta hur det egentligen ligger till.
Men det är väl bara att se vad jag får tillbaka.
Men jag känner på mej att jag skulle ha åkt och hämtat ut mina sobril.
Känner på mej att en fin panikångestattack är på väg.
Den kryper längs ryggen på mej och bara väntar på att få slå ut hjärnan.
Jaja.
Vi får se.
Du vet vart du har mej och nu vill jag veta vart jag har dej.
Även om jag är körd. :(
Nej städa bort tankarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0