Soffsurf! :D

Här finns det alltid vågor. :P
Hahaha.
Men här hos mamma får jag iaf ingen soffa.
Ligger i goa tältsängen inne hos lillebror.
Inga fel faktiskt. :)
Värsta bästa mamma gör verkligen allt för att få en att inte tänka och gräva ner sej i allt dåligt.
Fast herrn själv gör en hel del som gör att jag inte ångrar mitt beslut att flytta ut.
Men vill han vara så lycklig och tycka att det är så underbart att bli singel så får han tycka det.
Jag orkar inte mer.
Var ju på arbetsintervju idag.
Kom en yngre kille faktiskt och han frågade om när/hur/med vad osv jag kunde jobba.
Jag sa dygnet runt hela veckan och med det jag behövs till.
Hoppas han hör av sej denna eller nästa vecka och meddelar att jag får en deltidstjänst. :D
Lägenhetsletandet går sådär också.
Inte lätt på bara nån dag att lösa det.
Men imorrn ska jag ringa runt och kolla mer.
Har iaf fått lite mat i magen, hällt i mej ännu mer tranbärsjuice och är nu lagomt sliten och halvdöd.
Känns osm att jag kan lägga mej för natten redan nu. :P
Då är det illa. :P
Men väldigt sent får det inte bli iaf.
Så man kanske kan vakna tidigt och komma upp och iordning i tid.
Även om jag gärna skulle vilja sova en hel dag och få sova bort allt jobbigt och värken efter flytten.
Så nu blir det sista tranbärsjuicen (HATAR urinvägsinfektionssymptom!!), tv och slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0