Morning!

Okej jag har varit uppe ett tag och har varit vaken länge.
Men jag orkade inte klottra förrän nu. :P
Har haft fina Ash här över natten och hon är super mysig och jätte underbar. :)
Så idag har vi bestämt att hon blir våran så dom kommer med resten av grejerna i eftermiddag. :)
Så nu blir det att fjäska lite och bearbeta moster och mormor så jag får ta med henne upp till filipstad till helgen så vi kan gå mycket i skogarna där. :)
Insåg att armen inte var mycket att söka hjälp för.
Vi har ju tydligen en del blodproblem i släkten (åderbråck, får lättare blåmärke osv).
Så det är inte konstigt att armen blir sämre på mej.
Hon satte ju nålen i min högra arm först.
Där bara gav det sej och kom inget.
Så hon fick ta vänster där det gjorde mycket ondare och var mycket jobbigare.
Han har alltså perforerat blodådern på vänster och det spred sej upp i armhålan där jag har svinont och ett blåmärke som inte är för gulligt.
Känner att det värker mer och mer ju mer tiden går och jag använder inte gärna armen till nått.
Men det får gå över eftersom dom inte gör nått åt en sån blödning i armen.
Men men.
Nu blir det nog nån macka i magen.
Ner till willys och handla lite senare och sen fortsätta spackla och slipa.
Jippi! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0