Sucky sucky days

Nix jag fick inte deltidsjobbet som hade kunnat förändra mitt liv.
Nej jag får extra där det inte lär bli speciellt många pass.
Inget att klara sej på helt enkelt.
Hade jag bara haft körkortet så hade det varit lättare.
Onda cirkel.
Har inte råd med körkortet om jag inte får jobb och jag får tydligen inte jobb utan körkort.
SUCK!
Så nu är jag mer taggad att dra härifrån och flytta en bra bit bort.
Boendeenheten hörde av sej idag också så jag ska på utredning på onsdag.
Se om dom har nån lösning åt mej tills jag får antingen större eller kan flytta längre bort.
Vill testa på sthlms området ett tag.
Känner ju lite folk där så det blir inte lika tomt som i gbg.
Well well.
Vi får se vad framtiden har att erbjuda.
Ikväll blir det iaf quiz på Tempel med lite folk. :)
Så man kommer iväg och gör nånting under veckan.
Ska bli kul att se hur ens kunskaper i musik är (antagligen skit kassa). :P
Idag eller imorrn blir iaf resan till orten klar.
Dit jag ska under helgen v.44 och hälsa på folk.
Men det är fortfarande en hemlighet/överraskning så vi säger inget om vart det är. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0