STOCKHOLM!!!!

Ja då ringde man på en lägenhet idag.
Som visserligen bara hyrs ut i 2 månader men ändå.
SÅÅÅÅÅ mycket lättare att söka jobb och lägenhet medans man är på plats. :)
Ska bli UNDERBART att komma bort ett tag.
Jag behöver verkligen det.
Så jag packar kläder, uppblåsbar madrass och annat nödvändigt så jag klarar mej där i dom 2 månaderna.
Ska bli SJUKT spännande detta.
Hoppas verkligen att jag hinner med mycket på 2 månader.
Ett jobb känns lättare än lägenhet men har jag ett jobb blir det ju lättare att hyra t.ex rum sen.
ÅÅÅHHHHHH jag har verkligen fått en chans jag aldrig trodde jag skulle få! :)
Det jobbiga är ju paniken som sprider sej om att jag kanske glömmer nått nödvändigt som ska med.
Skriver listor nu och har börjat packa lite så det är lite ordning.
Ett par väskor på hjul och minst ett par väskor utöver det.
Tur att katterna kan vara kvar hos dom dom är hos nu så jag slipper släpa med dom för bara 2 månader.
Sen ska jag förhoppningsvis få ett boende och jobb och ta dit dom efter nyår. :)
Åh vad jag hoppas på detta!
Mitt i allt dåligt händer äntligen nått bra.
Det är underbart att få vara glad och positiv för en gångs skull.
Detta ska satsat på ORDENTLIGT! :)
Så på måndag eller tisdag åker jag. :D
LOVLEEEEEEEEEEY!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0