I get sick on EVERYTHING!

Alltså kan man ha drygare perioder?
Ena dagen vill man stanna i värmland bland folket, andra dagen vill man bort och det LÅNGT.
Nu är jag inne i en sån period att jag vill bort långt igen.
Det verkar som att det går jäkligt dåligt med jobbet efter praktiken så än en gång är jag tillbaka på ruta 1 och har inget här att stanna för.
Vill bara höra orden direkt från chefen om vad som händer så snart som möjligt så jag vet om jag aktivt ska söka mej bort eller om jag ska stå ut här.
SUCK!
Gillar inte!
Well well.
Idag ska hela familjen åka volvo till Karlstad och shoppa vinterkläder och skor till dom 2 små terroristerna.
Jag vill också ha nya vinterskor och grejer.
Vet liksom inte ens i vilken kartong och i vems förråd min vinterjacka ligger i. -DOH-
Men jag filurar på "farmors" förråd.
Så jag får nog dra mej dit och kika nån dag när det börjar bli liiiite kallare.
Köpa nya skor och långkallingar får vänta till slutet av november.
Nu prioriteras resa och annat skoj. :)
6 dagar kvar till MIN dag. :D
Och 16 dagar kvar tills jag ÄNTLIGEN får åka bort på nått kul. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0