Blev gammel

Jo då.
Blir ju 23 bast idag.
Ångesten smög sej på inatt när jag insåg att 23 låter som att man är
äldre när 22 låter som att man fortfarande är liten. :P
Har fått drygt 100 gratulationer på facebook och klockan är bara 13.
Det märks verkligen att det är där folk lever idag.
Har fått ETT samtal och ETT sms men drygt 100 st har kladdat på fb.
Haha. :P
Blev förvånad över samtalet iaf.
Var helt hundra på att det skulle vara mormor som skulle ringa.
Men nej.
På luren stog det Tobbe. :P
Så världens bästa Tobbe ringde faktiskt och sa grattis och pratade
bort sin lunch lite. :)
Det var trevligt. :)
Om lite mer än en timme bär det av mot stan också.
Hämta post hos moster och sen möta upp Marie och
gå till cambridge konsulenterna för att köpa en kartong
och Marie ska plocka lite info.
Sen blir det väl lite tjöt på stan eller nått.
Sen eventuellt hänga lite med Linnea också om tiden räcker till.
Började ju med cambridgekuren igår också.
Ska bli spännande att se vilket resultat 2 veckor ger. :)
Hoppas på iaf 5 kg. :)
Vore super om man kunde få gå ner lite.
Efter det blir det nog lchf.
Hemresan från hemlig ort är iaf ordnad för nästa söndag.
Ska bara ordna ditresan när jag får pengar på fredag eller måndag.
Ska bli såååå skönt att komma bort och jag längtar GRYMT mycket.
Få åka och hälsa på i en stad jag aldrig varit i.
Förutom staden jag mellanlandar i.
Det mest spännande ska bli att se om jag hittar från B till C också. :P
Ska bli trevligt att ta en lugn fredag och bara umgås.
Lördagen blir det dock lite party och annat skoj bland folk som inte
anar att jag kommer. :)
Kan knappt vänta ju.
Dags att det blir den 5e fort nu. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0