What to do?

BLÄ!
Whatever.
Det blir vad det blir.
Men man kan ju bara hoppas.
Well well.
Like you.

Och idag fyller världens bästa lillebror 12 år. :D
WIIEE!!
Bäst av allt blir nog hans present som antagligen gynnar mej lite också.
SCCCCCCCCHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Säg inget! ;P
Så det blir kurs och sen fika och folk I guess.
Ska bli spännande att komma till kursen när dom tror att jag drog till Sthlm i 2 månader. :P
Hehe.

Men det blev inte så och nu tar jag tillbaka min kurs. :)
Åker till Sthlm igen tis-ons eller tis-tors,
Städa och packa resten och åka hit igen.
Packa kläder och saker som ska med till Karlstad och dra dit på fredagen skulle jag tippa på.
Får se närmare exakt vad som händer.
Se om jag kan få kolla på lägenheten jag fått erbjudande om på måndag.
HOPPAS HOPPAS jag får den lägenheten.
Fy faan vad guld det vore!
Skulle göra hela mitt liv bättre även om jag kanske inte hunnit få jobb då.
ÅH vad jag hoppas!

Har lekt med ljus idag också.
Blockljus.
Klippte ur delar ur servetter och tog bort alla lager förutom det översta med motivet på.
La det på blockljuset och strök med varma teskedar på så det smälte in i ljuset.
Skit fina blev dom och vi var så duktiga allihopa. :)
Ska helt klart ha mina framme på jul och tända dom. :)
Men nu blir det sova så man kommer upp och kan plocka iordning på rummet innan folket kommer, sjunga för lillskiten och sen dra på kursen.
Ska se några avsnitt av "Cake Boss" jag laddat hem också.
Gör SJUKT häftiga tårtor.
Måste se. :D
Night night ppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0