Take care!

Det är svårt att förstå hur skört livet är innan man märker av det med en smäll i ansiktet.
Men man får väl egentligen räkna med sånt eftersom alla föds och dör nån gång.
Men det är inte rättvist att en 21 årig kille ska försvinna från oss såhär!
Vart är rättvisan?
Hur sjutton förtjänade han detta?
Visst det var inte det bästa som hände men det är inte okej.
Det ska liksom inte vara möjligt när man är 21 år gammal och har hela livet framför sej.
Chocken kommer inte lägga sej på lång tid.
Jag såg honom i oktober när han klev på en buss i Karlstad för att åka nånstans.
Jag har spenderat nästan hela sommaren med honom ihop med någon jag var tillsammans med.
Han var alltid flummig och en helt otroligt kul kille.
Han var aldrig deppig eller nått sånt utan alltid glad och full av energi.
Kommer aldrig glömma dom kvällarna han var där för att umgås och titta på film osv.
Eller när han låg vid Ash säng och klappade henne men somnade mitt i dörröppningen.
Och så blir man orolig för exet som jag vet lär ha ett helvete just nu.
Blir orolig för att han kommer få svårt att hantera sorgen.
Men han kommer klara det med alla vänner han har runt omkring sej.
Så mina tankar går nu till Tompa och hans familj som förlorade en härlig grabb alldeles för tidigt.
R.I.P Tompa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0