Sick and tired

Är trött och har sjukt ont i käften.
Känns osm att jag inte har sovit alls efter barnpassningen hela dagen + arbetspass igår kväll.
Fick ju in iaf lite sömn inatt men långt ifrån vad jag skulle behöva.
Ujuj!
Är INTE sugen på dom kommande dagarna med ont i käften, dåligt med sömn och annat skräp.
Men men.
That's life I guess.
Hoppas på lägenheten på Bellevue också eller nån i vålberg senast 1a februari så man kan få eget nån gång.
Vad mycket härligare allt skulle bli!
Men nej nu får nog lilleman ta och vakna ur sin lunchvila så vi kan åka till stan.
Säga hej till Linnea lite innan jag ska upp till tandläkaren för att kolla om det går att dra ut tanden och förhoppningsvis boka tid.
Sen passa på att fixa gymkortet och träna första gången på riktigt.
Oh jag kommer vara död imorrn! :P
Men nu är det dags.
Jag har lovat mamma att få bort 5 kilo till jul.
Vilket går lätt bara jag skiter i all dricka och godis och börjar träna.
Men ändå.
STRESS! :P
ELVIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!
VAKNAAAAA! :P
Nej jag tänker inte väcka honom. :P
Då har jag väl en gnällig grabb på halsen hela dagen.
Inte gilla. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0