SICK and SO fucking tired!

Började i onsdags men en, vad jag trodde, lätt urinvägsinfektion.
Det sved och det där som hör till så jag hinkade ett par liter tranbärsjuice och sen var det lugnt.
Framåt kvällen började det göra ont i dom nedre regionerna.
Kändes lite som ett tryck neråt.
Tänkte att du jävlar kommer det ut en unge eller nått annat skoj. :P Haha!
Men nej då. :P
Senare under natten började det värka mer men jag somnade till slut och jag tänkte att jag dör ju inte.
Vaknade på morgonen och det värkte i HELA kroppen.
Ta mej fasen från tårna till huvudet och speciellt i dom nedre regionerna.
Åt alvedon osv och hoppades på att det skulle hjälpa under dagen.
Men icke.
Och under kvällen började jag frysa och svettas som en julskinka i ugnen och blev nästan lite rädd.
Skulle ringa vc och få tid och få veta vad sjutton som är fel på mej men självklart skulle dom spärra mina telefoner.
Så ni kan ringa och sms TILL mej men jag kan inte ringa ut eller smsa till nån.
Sucky!
Varit vaken mer eller mindre hela tiden sen i torsdags morse och mått som en jävla överkörd apa.
Blir lite bättre för varje dag men jag är inte frisk alls.
Så här ligger jag i sängen en lördagskväll med en jävla värk i höger stortå, besvär i dom nedre regionerna, en totalt paj nacke som skriker "DÖDA MEJ!" så fort jag rör på huvudet och en kritvit tunga.
OCH HUR ÄR ERAN UNDERBARA LÖRDAG?! FU! :P


Fick med mej Tanya igår som skulle hjälpa mej att ansöka om nytt leg på nordea och hjälpa mej att bli överflyttad till af här i Vällingby.
Jo men VISST SKA VÄL ALLT BLI SKIT ÄNDÅ!!!!!!!!!!!!!
Nordea nekade mej leg för att mitt gamla gått ut.
Detta var INTE vad dom sa på kundtjänst när jag ringde.
Så jag blev arg och sa lite extra högt att jag ska faan byta bank och stormade ut.
Gick till AF och mådde sådär.
Svettades som i en jävla ugn igen fast jag knappt hade ytterkläder på mej.
Vi fick sitta och vänta 4 lååååååååååååånga nummer på att jag skulle få hjälp.
Då kunde inte hon hjälpa oss så jag fick gå till en annan.
Väl där stog vi och ordnade allt och till slut höll jag på att tuppa av och hulkade 2-3 gånger.
Folk blev lite rädda att jag skulle spy men bara jag gör så 2-3 gånger så brukar det vara okej sen när jag egentligen inte mår illa.
Fick lite vatten och ännu fler kassa besked och gick till slut därifrån också.
Hem och dö lite och fortsätta svettas i den här kalla lägenheten.
Så ja visst folket.
Jag flyttar tillbaka till Värmland redan denna månaden.
Sucky sucky men detta var helt enkelt inte min tid att komma hit.
Får se vad som händer senare och om man återvänder.
Men det får bli när allt är lite stadigare.
Nu vill jag bara tillbaka och umgås med folk.
Inge kul alls att sitta här och inte ha nån man kan träffa om man inte åker nästan 2 timmar till norrtälje.
Och jag har nu mer fått lite avsmak för norrtälje sen den där jävla fittidioten kom och fuckade mitt psyke IGEN som han har gjort till och från i 2 år.
Jo han bor självklart lite utanför norrtälje.
Suck!
Kanske skulle dra till andra sidan jorden eller nått och bosätta mej där i nått jävla tält eller nått.
Då kanske folk slutar fucka med mej och gör allt för att bara vara en hög dittor.
BLÄ!

Åker iaf iväg till Karlstad torsdag eller fredag tror jag.
Tar med lite saker så det får bli 2 resor och man inte har 7 ton saker med på EN resa.
+ att lillebror fyller år nästa söndag så får man träffa dom och fira honom lite också. :)
Sen tillbaka hit och spendera några dagar här.
Meddela af att jag skiter i dom och drar tillbaka och städa den otroligt stora lägenheten, packa och dra tillbaka till Karlstad.
Tack gode gud för billiga tradera biljetter asså!
Då kan man ju åka såhär. :P
Sen hyr jag in mej i Karlstad igen.
Lövley!
Och ska kämpa fläsket av mej för ett jobb igen.
Kul men nu är jag faan sjukt taggad att få ett.
Så om 2 veckor är jag återigen Karlstadbo.
><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0