My ideal man

Har luggit och funderat på det där massor i flera dagar.
Vad jag egentligen vill.
Och med vem eller om jag vill vara med nån alls.
Jag har iaf en bild av min ideal man jag skulle vilja ha.
Han ska:
  • Vara schysst, omtänksam, äkta och trogen
  • Inte vara för svartsjuk men liite är ändå gulligt
  • Ha ett ordnat liv utan skulder upp till öronen osv
  • Inte ha en massa dåliga laster
  • Tåla tatueringar och piercingar (och gärna ha egna ;) )
  • Kunna tåla att jag vill umgås med kompisar och gå ut "själv" ibland, inte endast som par varje gång
  • Kunna tänka sej något långvarigt med mej som kan sluta i nått större än bara ett vanligt vara-tillsammans-förhållande
  • Gå med på att jag har få intressen jag kanske inte vill ge upp. Så som dans och nördandet vid datorn
  • Kunna överraska med om så bara småsaker som att säga nått sött, ge mej en kram osv
  • Vara där för mej och ställa upp med stöd om jag har det jobbigt
  • Vara öppen med allt, känslor, tankar osv
  • Kunna släppa det mesta för mej, alltså att jag betyder mer än patiens eller nått annat skit spel på datorn eller en lame film jag inte vill se när jag är där
  • Tåla att jag har ett eget liv även om vi delar ett liv också. Det är inte rockigt när en pojkvän hänger över telefonen eller datorn så fort man skriver med nån
  • Kunna KOMMUNICERA! Bättre att prata direkt än att det ska bli skit av det man funderar på
  • Kunna hitta på saker. Ta en promenad, umgås med ena personens vänner, åka bort en helg osv
  • Inte vara lat och bortskämd och få ALLT serverat på silverfat av familj osv. Han ska vara självständig
Kommer inte på så himla mycket mer just nu.
Men visst kan listan bli längre.
Men det är väl "basen iaf". :P
Hehe.
Så passar ni in någorlunda, kommentera gärna och bjud mej på en date. ;)

Kommentarer
Postat av: Christian

Låter ju som taget! Tråkigt nog är ju Karlstad en bit bort så en date får nog vänta ett tag :-)

2011-03-08 @ 13:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0