Lonley

Saknar nån.
Och jag kanske kan veta vem.
><

Upptäckte imorse att jag kunde äta ägg med remouladsås.
Har inget salt eller nått annat gott att ha på och ägg utan nånting är äckligt.
Åt 2 imorse.
Och 3 nu.
Gissa om min mage protesterar!
UJ! :P

5 spänn fattigare åker man till Karlstad på tisdag.
LÖVLEY!
Tar med en del saker och tvätt så det inte blir sååååååå mycket när jag väl flyttar sen.
Jo men tvättstugan är ju en historia i sej.
Första och sista tiden är tydligen maskinerna avstängda på söndagar.
Ingen informerade mej om detta och det står samma skit på dom där trivsellapparna så jag brydde mej aldrig om att läsa.
Bokade en tid 19-21 ikväll och tänkte ungefär "Yes! Äntligen rena kläder och sängkläder!"
Eftersom jag har luggit och febersvettats ner allt dom senaste dagarna.
Går ner och sorterar upp allt och stoppar i allt i dom 3 maskinerna.
Häller i tvättmedel och sköljmedel för att starta allt.
Då blir alla maskiner svarta innan jag hinner starta första.
SUCK tänkte jag och frågade dom som hämtade sitt från förra passet vad som var fel.
Dom berättade allt.
Där står jag med 3 maskiner färdiga att startas men får inte tvätta.
Kul!!
Letade rätt på nån strömgrej så jag kunde slå på stömmen, hittade nått men inget jag kände igen så vågade inte trycka nånstans.
Gick till den som bokat första passet imorrn och försökte fråga om jag bara fick tvätta dom maskinerna direkt kl.7, dom pratade bara ryska och rumänska så ordet tvätt visste dom inte ens vad det var.
Lönlöst att försöka förklara och få be om att få tvätta eller förvarna om att det redan finns medel och allt i.
Så jag slängde ihop all tvätt igen om gick tillbaka upp.
Slösat medel och skit på 3 maskiner till ingen nytta.
Blev arg och ännu mer sugen på att dra hem så jag gick in på tradera, väntade till slutet av auktionerna och kammade hem en resa tisdag morgon för en femma.
Jo men jag fick tiden 6.15 också.
Jag är ju VERKLIGEN EN MORGONMÄNNISKA!!!!
Grrrr!!!!!!!!!
Så till Karlstad på tisdag.
Framme 8.45.
Hitta nånstans att hänga tills mamma är klar på mötet runt 11-12 kanske.
Åka med upp och hoppas på att det finns tvättid så man får lite rena underkläder.
Vända trosorna ut och in är INTE min grej. :P
Så får man umgås med ungskitarna också.
Och lillebror som fyller 12 nästa söndag (tur att jag inte blir äldre ;) ).
Sen åka tillbaka hit måndagen eller tisdagen efter tippar jag på.
Hänga här några dagar, städa och packa det sista.
Typ luftmadrassen och sånt där annat som behövs när jag åker hit dom sista dagarna.
Sen FLYTTA!!!!!!!!! :D:D:D
Hyra in mej på krp igen och finnas i stan.
AWSOME!
Kan knappt vänta.
Slippa den här hålan.
Detta var INTE min tid att testa en nya stad.
UJ!
Nej nu får det bli att sata fläsket av sej i Karlstad och stanna där.
Det är tydligen där jag blir fast. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0