Erased

Jo jag tog bort ett par inlägg.
Som handlade om någon jag trodde jag kände.
Någon som jag fick reda på är mycket sjuk och inte ens i närheten av den jag trodde han var.
Någon som jag nu har avslutat allt med, sagt hej då till och raderat.
Jag har varit med om en person som är sjuk på samma sätt som jag fick reda på i somras.
Någon väldigt nära mej.
Men som inte var så extrem.
Den här killen är så extremt sjuk att om det hade varit jag så hade jag gett upp mitt liv totalt.
Så jag hade redan hanterat en person med den sjukdomen även om detta var värre.
Jag trodde aldrig att denna dagen skulle komma då jag haft känslor för den här killen i ett par år.
Men man får väl säga att det var bättre att det hände nu än att det skulle hända senare när jag är för inblandad i allt.
Ibland är det sjukt svårt att säga hej då och radera någon hur illa det än är.
Men jag måste tänka på mej själv.
Ta mej upp på benen igen och satsa gärnet nu när jag är här i stockholm.
Jag kan inte låta detta förstöra mej också.

Sen så har jag blivit så jäkla kluven.
Om stockholm och åka hem osv.
Fick reda på igår att någon varit intresserad osv osv.
Där hemma i värmland.
Men vad gör man?
Jag har ju också varit väldigt intresserad av den här personen.
MEN.
Jag vill inte låta någon styra mitt liv.
Jag är 23 år för guds skull.
Så jag vill hem på ett sätt men jag vill stanna här och satsa.
Och jag kommer att stanna här till iaf dagen innan jul som det ser ut nu.
Har jag jobb och boende så åker jag tillbaka.
Har jag ingen så åker jag ju hem.
Och då kan man se vad som händer där.
Varför ska sånt man väntat på att få höra komma upp när man flyttat flera mil hemifrån?
Torned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0