Cold

Usch.
Såg alla som hade skrivit om detta snöovädret på fb innan jag hade klivit upp.
Sen var det dags för mej att kliva upp och kila in till stan och fixa ett par papper.
Det vräkte ner snö och backen var täckt.
Nej jag är inte den som gillar snö och slask direkt.
Mest för att jag inte har råd att köpa vinterskor och långkalsonger.
Men jag får väl klara mej.
Så det var en snabb visit in till stan så jag fick komma hem och byta till torra kläder och kasta mej under täcket.
Så kvällen består bara av mtv och dom som så härligt högljutt skottar snö där ute.
4e våningen och det hörs som om dom är 2 meter ifrån mej.
Gammalt ganska otätt hus skulle jag tippa på.
Jag menar.
Imorse satt jag och kissa till låten White Trash Beautiful.
Och det var grannen som spelade.
Det hörs SÅ mycket mer inne på dass.
Ujuj.
Fast då garvade man faktiskt lite.
Det tillhör ju inte vanligheten att sitta och pinka till en sån låt. :P
Bjuder på en snöig bild från Vällingby under dagen
Gissa OM det ser värre ut där ute nu.
Törs inte ens titta. :P
Och jag ska åka bussar hela vägen till Norrtälje imorrn.
Känns bra. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0