Zzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzz zz

Mm ungefär så kommer jag låta om 7 timmar när jag ska ringa chefen på soc, gråta (mellan snarkningarna) och böna och be om hjälp. Ska inte få ett möte förrän 12e och jag har en hyra som skulle vara inne i fredags. Och till råga på allt påstog denna damen att dom minsann inte betalar ut hyror till ungdomar under 24 år. Det gör dom absolut inte i göteborg eller nån annanstans. Men lilla vännen. Vem betalade då min hyra i gbg när jag inte hade råd själv med lönen jag fick? Jo men det var nog soc ska du se. FAIL! Förstår inte att folk ska jobba med saker dom inte har en aning om hur det funkar. Senaste kärringen jag hade i filipstad vad likadan. Jag fick minsann berätta allt hur det skulle göras eftersom jag visste WAY mycket mer än vad hon gjorde. SUCK! Tror ni att ni städar på mcdonalds där man inte behöver veta nått när man börjar jobba eller? Nötter! Ska bli så skönt att få flytta till nästa plejs där jag förhoppningsvis stannar och slipper krånglet med soc. Eller så kunde jag ju få ett nedrans jobb nån jäkla gång! Men det ska ju vara så jävla svårt. Trött jag blir!
Nej nu blir det 2½ män och sen lägga mej och läsa mer i The Dirt. :D Galet bra bok. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0