Plöpp!

Har ungefär absolut ingenting att skriva.
Blev en jävligt spontan utekväll i Karlstad i fredags.
Långt hår, några öl, JD & cola och ett par klackar till det.
I felt goood! ;D
Sen spännande natt.
No complains. Höhö! :P
Ont i rygg, fötter, ben och typ hela jäkla kroppen efter fredagsnatten.
Fick iaf åka bil hem.
Jag log 6 oavbrutet i 6 mil.
I felt good! :)
Men jag vet att det inte är till nån nytta.
Men vadå?
Jag är singel och jag gör vad faan jag vill! ;)
Så med det säger jag:
skit ner er och god natt! ;P
Imorrn: ringa om lägenheter.
In Grums city!
Yeah! :P
Hahaha!
Köss! ;D
Fast jag är inte trött.
Ska se om jag lyckas designa bloggen.
I suck! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0