Höjden av otur

Alltså ärligt talat!
Vem är det som vill straffa mej så jäkla mycket?
Vad har jag gjort liksom?
Börjar ju med att jag har egentligen inte sovit nånting.
Kroppen har känts mysko och jag fick aldrig ro nog att somna.
Sen ska man försöka ringa soc i grums.
Rätt ordentligt upptaget där hela telefontiden så får ringa på måndag igen.
Sen säger kroppen emot ordentligt och jag har hånglat några gånger med dass.
Underbart trevligt!
Inte nog med det!
Går ut i vardagsrummet för att komma ifrån det kvava sovrummet och sitter här och kallsvettas istället för i sängen.
Ja men då glider spegeln ner och det säger krasch.
Så den enda helfigurspegeln jag haft ligger nu i bitar på golvet.
VAD FAAN HAR JAG GJORT EGENTLIGEN?!?!?!
Uppenbarligen förtjänar jag jävligt mycket skit asså och det är jag trött på nu!
Ska ringa handlägaren på af och säga att soc är störda så jag kan inte åka till hagfors till veckan.
Sen se om jag kan ta mej samman lite och gå och försöka få mej nån mat på ica.
Och gå bort med lite papper till soc.
Sen ska jag bädda ut bäddsoffan, låsa in mej och dö hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej , vad är det som är händer att de går dåligt?:(

2010-05-23 @ 10:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0