Fucked up dreams!

Alltså jag vet inte om jag törs läsa dessa böcker längre. :P
Drömmer fortfarande helt skruvade drömmar.
Inatt drömde jag att jag flög luftballong, vandaliserade, hamnade hos polisen och att jag jobbade på en restaurang.
Helt wierd!
Blir man påverkad av att läsa böcker om knark och kriminallitet precis innan man ska sova?
Sjukt skumt iaf. :P
Se om jag törs fortsätta med Slash eller Jenna Jamesons bok sen.
Ska bli spännande att se vad jag drömmer om inatt. :P
Pratade med underbara syster idag.
Om att kolla lägenhet i Borgvik.
Visserligen 1,5 mil typ från Grums och ute på vishan men ändå.
Nära syster och mosters lilla sötfis Savannah som jag träffar så sällan. :)
Så jag ringde hyresvärden och det fanns en 2a ledig.
Ska bara ringa soc och se så att dom kan säkra att hjälpa mej med hyran. :)
Ska dock ringa grumshyresbostäder också och se hur dom ställer sej till socbidrag.
Vill ju gärna bo centralt isåfall.
Men jag skulle inte klaga på Borgvik heller.
Då har jag syster och Savannah jätte nära och får gosa med min sötis massor. :)
Fick en annan trevlig nyhet idag också.
I november ska jag bli moster IGEN!! :D:D:D:D
Då kommer det en till liten sötfis till världen. :)
Åh som jag längtar!
Och vad jag hoppas att jag kan bo närmare så jag får träffa dom oftare.
Känns skit jobbigt att få träffa dom så sällan men det blir ju så när man är pank konstant och bor 10 mil bort.
Suck!
Men hoppas på bra nyheter imorrn iaf och att dom inte är lika dumma i huvudet på soc där som här i munkfors.
Jävla apor överallt!
Och så har jag pratat mer med bästa S idag. :)
Helgen är knappt över över det planeras redan ett intag av vin på fredag.
Ujuj! :P
Hahaha!
Och så fick jag höra att jag var saknad. :)
Kändes underbart för jag har allt saknat min stumpa massor också. :)
Hehehe! :P
Ska bli hiiiiimla trevligt. :)
Nu: Jims värld.
Snart: sängen och boken.
Sen: sova.
Imorgon: ringa soc grums och munkfors och om lägenheter i grums.
Håll tummarna! :D
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0