Assholes!

Nej nu är jag trött på dej ditt lortiga svin! Då kommer inte få nån mer energi från mej iaf. Tack och hej! :)
Har haft en dryg dag idag också. Hade symptom för en urinvägsinfektion igår så jag trodde jag skulle avlida. Mamma beordrade mej att dricka en liter tranbärsjuice idag även om det har gått över ifall att. Det ska tydligen vara bra med det sura i juicen. Och jag kan säga att det smakar SKIT så jag kan ju tänka mej att det skrämmer bort urinvägsinfektioner. Fy sjutton vad äckligt! :P Men nu är det snart slut så jag kan sova och slippa dricka mer av det. :P Huskurer är banne mej ingen hit asså. :P
Fick ju hem löshår också i träns som jag skulle sy in. Forskade lite bland folk som haft sånt och det är sällan det sitter riktigt bra länge liksom. Så jag beställde fort hem clips och sydde på istället så jag kan ta i och hur håret som jag vill. Blev skit bra tyckte jag och även om mitt egna hår är väldigt kort så ser det helt okej ut så länge jag inte har det helt uppsatt. Men med diadem eller en snodd ser det bra ut. :) Blev beordrad om bild så får slänga upp nån. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men shit va snyggt!! avis ja blir nu:P jag vill ha oxå ha så men kan inte sånt!! va kostar det då?

2010-05-03 @ 22:27:52
URL: http://mamaelin.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis! :D :D När e barnet beräknat?

2010-05-28 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0