They say I'm a rapper and I say no

Första natten i lägenheten avklarad. Andra är på g. Har haft med- och motgångar i massor tror jag men jag sitter ju här än. :P Det bästa av allt är ju helt klart att jag har en 2a till ett så bra pris och att jag har fått hem Nemo. Allt som är tråkigt är ju att jag har nog flyttat till helt fel ort. Jag tror inte att jag bör vara här men det kanske vänder. Och jag får inte in NÅN jäkla kanal på tvn och jag blir totalt störd på det. Alltså sitter jag ändå med bara dator. Hade ju ingen tv hos mormor i 2 månader heller. Sjukt drygt. Och alla småfel i lägenheten. Men det får dom väl fixa. Vissa saker kan man ju lätt skada sej på liksom. Men men.
Har ju knappt hunnit bo här så sånt tas väl om hand om allt eftersom.
Har fått ganska bra ordning på vardagsrummet iaf. Lite i köket men det är väl på gång. Är ju inte där ändå egentligen när jag inte äter mat. Sovrummet ser helt okej ut förutom kläderna som inte åkt in i garderoben än. Men det tar jag idag(måndag) så det försvinner. Sen ska jag försöka få undan kartongerna i hallen med sängkläder osv. Det får åka upp på hyllorna i garderoberna i sovrummet. Så man får lite bättre plats med allt. Så jag har ett par dagar att pyssla och plocka. Träning deluxe så ska väl inte klaga men vad slut jag ska vara i kroppen men vad NÖJD jag ska vara när allt är undanröjt! :) Funderar på att ställa brudkistan i vardagsrummet istället så jag fyller ut lite plats där. Så ställer jag in andra lilla lack bordet brevid sängen så jag har ett på varje sida. Man får klura lite för att det inte ska vara fullt i ett rum och pyttelite i ett annat. Blev lite mer omständigt i en 2a. :P Hahaha. Tur att köket är så litet iaf så det inte får plats mycket mer än det jag har där. :P Ska bli kul att se hur det kommer se ut när jag är klar. Tror det blir bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0