Teknikens helveten

Usch! Får ju inte in några kanaler på tvn när jag söker så jag ringde hyresvärden. Kollade om dom stänger av tvn i dom tomma lägenheterna men det gör dom inte så det ska vara igång. Får fortfarande inte in några nedrans kanaler på tvn nr jag söker. Det måste ju vara nått fel på tvn. Eller så är jag bara en dum brud. :P Får se om nån kan tänkta sej att komma och titta på det. Jag gör ju uppenbarligen inte rätt. Suuuuuck! Får väl klara mej med datorn ändå då. :/
Men men. Ska väl hoppa in i duschen snart iaf så ska jag kila bort till affären och köpa en spade till Nemos låda. Fattades plötsligt saker när jag fick hem honom. Aja. Sen ska jag försöka få ordning på alla kläder i sovrummet också. Men nu ska jag nog glo nån film och dras med en katt som tycker det är jätte kul med sina mongo ryck. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0