Success!

Fick komma in med lite kort varsel på vårdentralen idag. Underbart tyckte jag och skulle väl få min dödsdom. Men icke! Bihåleinflammation hade jag inte. Öroninflammation tyckte han inte heller att jag hade (?!). :O Jag har varit öronbarn och har haft inopererade rör i öronen för jag har haft såna problem med öroninflammationen i mina år och tycker att jag har rätt bra koll på hur det känns när jag har en. Men han tyckte bara att det var nog trumhinnan som såg lite tvär körd ut. :P Har man opererat där och varit mycket runt scener p.g.a morfar där det spelas hög musik så är det inte så konstigt om trumhinnorna inte riktigt är så vackra. :P Well well. Fick iaf kortisonnässpray, antibiotika (eftersom jag inte pallar penicillin och kovepenin som finns i. nässelutslag är grejer det. :P) och en flaska cociliana etyfin. Och hostmedicinen (cociliana etyfin) hjälper om du så har slitet hår, brutit ett ben eller är magsjuk. Skämt åsido. :P Men den är SÅ super! Gud gåva sänd från himlen asså. :P
Så nu lever jag på nässpray, hostmedicin, antibiotika, vatten och milkshakes. :P Jo jag började ju cambridgekuren idag. Dags att få bort det sista jag inte fick bort i somras. Då fick jag ju faktiskt bort 10 kg på 4 veckor (med liiiiiiiiiiite fusk nån gång). Och ni som tycker att sånt inte funkar för att man går upp i vikt så fort man äter osv. Det stämmer INTE! Jag gjorde inte ens upptrappningen man ska göra utan började äta som vanligt direkt. Kosten var inte annorlunda än när jag vägde som mest så här gick det ingen nyttig mat med mycket motion osv. Och jag stannade på samma vikt sen typ slutet av augusti fram till nu. Alltså en hel del pizzor, mängder med godis och dricka och ingen motion osv. Så cambridgekuren är inget ni ska klanka ner på. Det är UNDERBART! Det smakar himla gott också. :) Får bli detta nu i lite mer än 3 veckor tror jag så ska man nog ha fått bort lite sen. :)
Nu ska jag faktiskt lägga mej och sova redan. Har knappt sovit alls på flera dagar så jag är mäkta trött. Ett par alvedon bara så kanske värken i huvudet lugnar sej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0