Orkelös totalt

Alltså nu får det faktiskt vara nog! I torsdags började jag känna av att jag var på väg att bli förkyld. På kvällen bröt det ut och jag tänkte att jaja jag får stå ut ett par dagar. Nu har jag med största sannolikhet bihåleinflammation, öroninflammation och jag är allmänt mega förkyld. Jag har SÅ fruktansvärt ont i allt som finns i mitt huvud att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Tabletter dämpar det väldigt lite en stund. Men det är ju så man bara vill sövas och vakna när det är över. Vårdcentralen i min hemort är inte öppen på helger. Därför får jag vänta till måndag (idag iofs). Och eftersom jag sitter hos min mamma i forshaga nu och det tar mej nästan 2 timmar att åka hem så känns det genast 10 gånger värre. Jag skulle banne mej inte ha åkt hit i lördags. Men man lär sej väl. Så antingen åker jag från forshaga kl.6 eller 7 så jag kommer tidigt till vårdcentralen. Jag måste verkligen dit och få mediciner mot detta nu. Jag står verkligen inte ut och ingen sömn får man ju. Fast efter detta är över så blir jag inte sjuk igen såhär på 2-3 år. Vilket är fruktansvärt skönt men just nu vill jag bara lägga mej i en kista och grävas ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0