Natt 1

Ujuj. Jag har så ont i min kropp att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Speciellt fötter och rygg. Allt flyttande och allt man har grejat med hela kvällen. Det sliter verkligen på en att flytta. Så nu ligger jag i min säng. I mitt separata sovrum. I gbg hade jag ju en etta. Nemo min lilla älskling som jag äntligen har fått hem ligger på fönsterbrädan och myser sådär gött bara han kan göra. Konstigt hur man har klarat sej utan honom ett halvår. Men nu äntligen är han hemma. :) Inte får jag in några kanaler på tvn heller vilket gjorde mej fruktsnvärt irriterad och bara less på allt. Det var nog droppen som fick vattnet i glaset att rinna över. Sov så dåligt inatt också för jag mådde jätte konstigt. Men nu ska jag lägga mej ner och se nån film. Har inget att gör vaken och både kroppen och hjärnan säger emot nu. Dags att se hur första natten i nya lägenheten blir. :)
Känns på ett sätt som att det var sjukt dumt att flytta just hit. Men jag får inse att jag är värd någon mycket bättre och glömma J på just det sättet. Jag skulle inte palla att må dåligt p.g.a honom nu när det händer så mycket annat. Nej dags att sova! Natti natti alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0