It's a possibility

Idag har jag sovit en del. Mest för att jag var vaken och hade det lite tufft inatt. Och när jag väl skulle få sova så hjälpte det ju inte att Nemo fick sina vanliga mongo ryck. Har fått ordning på en hel del kläder så dom hänger i garderoberna istället för att ligga i kartonger. Imorrn tar jag tag i köket och det som är kvar i hallen. Man får väl ta lite i taget för att inte tröttna helt och ge upp. Tvn får jag inte in några kanaler alls på så den är nog paj. Får hit en annan av mormor jag får låna imorgon iaf så jag får se på tv. Man blir ganska knäpp av att gå runt här och det enda som finns att göra är att packa upp kartonger. SÅ kul är det inte. :P
Men nu när kvällen kryper sej på så halvligger jag här i sängen och funderar på om jag skulle hoppa i pyjamasen och faktiskt lägga mej i sängen. Jag är lite småtrött i ögonen och har man såhär tråkigt så blir man ju inte direkt piggare. Nemo ligger brevid mej och myser och sover så gott bara ett par centimeter ifrån den stora boomblastern jag ställde i sängen för att spela musik när jag packade upp. Och jag har på lite lugn musik åt honom. Han ser ut att må riktigt gott där. :) Gillar nog att somna till musik skulle jag tro. :)
Försöker få Daniel att fixa pengar också så han kan komma hit och hälsa på. Tycker att han kan komma hit ich lära mej lite danser och mer wcs så man är på topp inför kryssningen. :) Sen så är det alltid lika kul att träffa honom om det så gått år eller bara dagar. :P Men blir det ingen resa upp hit så är det ju kryssning om mindre än 3 veckor. Då jäklar i mej är det härj kan jag lova! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0