Hej vf och nwt!

Ja nu händer det jag faktiskt inte trodde skulle hända så fort. Ska gå ner och lämna in min uppsägning av lägenheten. Det ser ut som en annan knarkarkvart och dom tänker inte ens åtgärda mögel i badrumstaket. Jag fick faktiskt tv-boxen idag men fortfarande ingen frys eller ett sketet litet jäkla galler till brunnen i duschen. Nej jag knarkar inte så detta stället passar inte mej helt enkelt. Det är vedervärdigt! Att inte hyresvärden skämms ihjäl av detta. Så nu lämnar jag in uppsägningen och det ska bli spännande att se hur dom tänker kompensera mej för all skit. Och underbara vf och nwt. Här får ni en story som folk kommer bli förbannad över och varsågod hyresvärden. Här får ni lite skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0