Glajjor

Robban fick lite muppigt spel och tyckte han skulle beställa provbågar från favoptic.se. Såna där stor nu mer moderna brillor. Så jag kollade sidan. Där kostar glasögon 300-500 ungefär inkl. enkelslipat glas. Schyssta priser liksom + att man inte betalar nått alls för att låna hem upp till 6 st provbågar. Så jag hittade 5 st änså länge så ska jag skicka efter idag under torsdagen. Då lär dom ju komma till nya adressen och jag kan prova glasögon och se om jag vill ha nya. :) Tycker att dom jag har är lite för små så vill ha lite större och bredare bågar liksom. Lite mer fräcka. Robban tyckte jag skulle ta såna stora också så 2 par såna åkte med. Får vi se hur totalt dum jag ser ut eller om det funkar. Använder ju inte dom jag har för att jag inte gillar bågarna. Men men.
Nu är det näst sista natten i huset hos mormor. På fredag under morgonen åker vi med grejerna jag har här till lägenheten. Sen åker jag med ner till Karlstad för att kolla ett par lådor till en hylla och dörrmattor och glas på ikea. Sen hem till mamma och sova där innan vi packar i släpkärran med allt jag har där och drar på lördagen. Så jag har bara 3 nätter kvar totalt innan min första natt i nya lägenheten med min älskade lilla bebis Nemo. Vad jag har saknat den hårbollen. :P Ett halvår utan honom har varit som flera år. Vad underbart allt ska vara när vi får vara ihop igen och mysa så mycket vi orkar. :) Mammas lilla kissefis. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0