Finally! :)

Nu ska man bara på dass och sen börja packa in allt i bilen. Sen bär det av mot munkfors för att få nycklarna till lägenheten och dumpa in lite grejer. Imorrn äntligen får jag flytta in ordentligt. :) Börjar fundera på vad sjutton jag ger mej in på som flyttar just dit. Men det går faktiskt att säga upp lägenheten också så jag får stå ut. Kommer nog gå bättre än jag tror. :)
Sen är det en snabb sväng till Ikea också. Köpa dörrmattor, badrumsmattor, glas och tusan! Det var något mer. :P Aja kommer nog på det. Sen med mamma hem och imorrn packar vi in i släpet och drar upp. Då blir flytten officiell och imorgon får jag hem min bebis, sover första natten i nya egna lägenheten och kanske eventuellt ska på kalas på kvällen. Får se om någon jäkel kommer upp och fäljer med. :)
Nej nu är det sista inlägget skrivet från filipstad. Så over and out! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas du trivs i din lägenhet:)kramar

2010-03-27 @ 19:36:07
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0